wtorek, 22 lipca 2014

DON'T PANIC !




    Budzik cię zawiódł, zaspałaś i już wiesz, że spóźnisz się do pracy bądź na ważne spotkanie.
Wpadasz w panikę, nie mając pojęcia co na siebie włożyć nie wspominając o ułożeniu włosów i  zrobieniu makijażu..
    Znasz to?  :-)
    Najprawdopodobniej każda z nas znalazła się w takiej sytuacji, co często mogło się skończyć niedokładnie nałożonym makijażem i outfitem prosto z nieudanej rewii  mody.
    Zamiast wpadać w panikę włóż na siebie coś prostego i przede wszystkim wygodnego!  (najbezpieczniej jest unikać pstrokatych kolorów i zastąpić je stonowanymi).  :-)
    Z biżuterią też nie ma co przesadzać , jeśli już się zdecydujemy, niech to będzie coś delikatnego, np.  zegarek dzięki któremu skontrolujemy czas.  ;-)
    Zazwyczaj włosy spinam w prosty kok lub rozpuszczam. Makijaż wykonuję z lekkiego podkładu i tuszu do rzęs.
    Ważne, żebyś czuła się naturalnie i swobodnie!   :-)

 








 torebka: ZARA   buty: H&M   sukienka: Reserved 

6 komentarzy:

  1. O rany, jaka śliczna jesteś! Buty są mega!
    Karolina P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie! Buty są niesamowite, czy są jeszcze dostępne w H&M??
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wydaje mi się...
      Kupiłam je rok temu na meeega wyprzedaży...
      Jednak widziałam podobne modele i w tegorocznej kolekcji H&M. :-)

      Usuń
  3. Lubię bardzo Twoje zdjęcia. Jesteś taka pełna uroku!

    Kris

    OdpowiedzUsuń
  4. koturny z H&M to jedyne wygodne i stabilne dla mnie! Zestaw bardzo fajny : bezpieczny, szybki i oryginalny.

    Ja mam zazwyczaj w takich chwilach tak, że biorę pierwsze lepsze rzeczy z szafy i po 3kawie zaczynam się zastanawiać, co mnie właściwie skłoniło żeby się ubrać jak artysta cyrkowy....

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasycznie i prosto. Też mam problem z porannym ubraniem się w coś w czym później nie straszę.
    Prostota-to jest klucz!

    OdpowiedzUsuń