wtorek, 2 września 2014

BOOKS

"Mała czarna księga stylu"
Nina Garcia


 "Mała czarna księga stylu",
 Niny Garcia zmieni twoje życie. 
No dobrze, może to za dużo powiedziane. 
Na pewno zmieni twoją szafę, co wpłynie na zmianę twojego nastawienia,
 a to faktycznie zmieni twoje życie. 
Czy to prawda - sama ocenisz. 
Nie jest to spis zasad, ale książka, która obudzi w tobie stylistkę i pomoże ci zdecydować, w jaki sposób chcesz się zaprezentować światu. 
Książka cię zainspiruje i sprawi, że styl stanie się dla ciebie dobrą zabawą. 
Znajdziesz w niej bezcenne rady od uznanych projektantów: Ralpha Lauren'a, Michaela Kors'a, Johna Galliano, czy Donatelli Versace.










"Pan Mercedes"
Stephen King

 

Tuż przed zmierzchem, w spokojnym miasteczku, 

setki zdesperowanych, 

bezrobotnych ludzi stoi w kolejce na targi pracy. 

Nagle, bez ostrzeżenia, 

samotny kierowca w kradzionym 

Mercedesie wpada w tłum. 

Zabija osiem osób, rani piętnaście. 

Ucieka z miejsca wypadku. 

Pan Mercedes to wojna między dobrem i złem autorstwa niekwestionowanego mistrza suspensu, 

który doskonale zagłębia się w umysł 

opętanego mordercy.



"Klasyczna setka, czyli co powinna mieć każda kobieta z klasą"

Nina Garcia



„Klasyczna setka” przedstawia kobietom szczegółową mapę mody i stylu, 
którą należy się kierować, planując wyjście na zakupy w celu uzupełnienia garderoby. 
Wraz z rysunkami uznanego w świecie ilustratora mody, Rubena Toledo, „Klasyczna setka” przedstawia 100 ubrań oraz dodatków, 
które nigdy nie wyjdą z mody i będą absolutnie niezbędne każdej kobiecie, 
chcącej zawsze wyglądać modnie i stylowo.









8 komentarzy:

  1. Ciekawe książki. ;)
    Jestem w trakcie czytania Pana Mercedesa, ale zainteresowałaś mnie również tymi dwoma pozostałymi. ;)
    Być może, sięgnę po nie.
    Pozdrawiam.

    www.ichbinjustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Małą czarną księgę stylu" i muszę przyznać, że jest inspirująca :) Chociaż nie zachwyciła mnie jakoś bardzo, warto ją mieć na półce.
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, nie jest super świetna, ale ja dzięki niej zrozumiałam, że mam zdecydowanie za dużo zbędnych ubrań w szafie, bo z czymś miłym się kojarzą i sentyment nie pozwalał. Lepiej kiedy czasem zrobi się takie oczyszczenie.

      Usuń
  3. Nina Garcia jest moją "klasyką stylu". Dzięki tej książce wyrzuciłam sporą część mojej garderoby. :)
    Buziole dla Ciebie i SQ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, chyba skuszę się na te "modowe" książki! ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdradzisz jakie książki teraz czytasz? :)

    OdpowiedzUsuń